8.7.08

Northwards Mr Doyle..

As I am venturing Northward again next week I thought I would be a little different today and include a poem by the great Scottish poet Robert (Rabbie) Burns. It just so happens that I am heading along the very coastline where Rabbie was born and first inspired. For those of you with Scottish blood I am sure this will come as a bit of a delight, and for those of you who do not have a clue who he is or what I am on about, well anyone who has celebrated new year and slurred Auld Lang Syne take heed here......


Ye flowery banks o' bonie Doon,
How can ye blume sae fair?
How can ye chant, ye little birds,
And I sae fu' o' care?

Thou'll break my heart, thou bonie bird,
That sings upon the bough;
Thou minds me o' the happy days,
When my fause luve was true.
Thou'll break my heart, thou bonie bird,
That sings beside thy mate;
For sae I sat, and sae I sang,
And wist na o' my fate.

Aft hae I roved by bonie Doon
To see the woodbine twine,
And ilka bird sang o' its luve,
And sae did I o' mine.

Wi' lightsome heart I pu'd a rose
Frae aff its thorny tree;
And my fause luver staw my rose
But left the thorn wi' me.

Robert Burns

No comments: